Soundful Sunday Roermond

Vanaf september 2017 vindt Soundful Sunday elke tweede zondag van de maand plaats in Roermond. Tussen 14 en 17u is er plek voor iedereen om lekker mee te spelen met, waar nodig, de ondersteuning van de ceremoniemeesters van stichting CULON. De locaties wisselen elke maand, dus houdt onze Agenda in de gaten.

In september 2015 vond de eerste editie van Soundful Sunday Roermond plaats in het ECI Café. Snel gingen we naar de ECI Popzaal alvorens dat we de stad in doken met speciale ‘on tour’-sessies. Elke keer mochten we nieuwe muzikanten leren kennen en plezier maken met een ontzettend diverse geïmproviseerde setlisten.
De coördinator van Soundful Sunday Roermond is Janine van Cann.

Geïnteresseerd om er een keer bij te zijn? Bezoek dan snel onze volledige agenda waar ook informatie over de workshops zal staan die we vaker organiseren; dus waar gaan we genieten van muziek?

Soundful Sunday (Roermond) 2017 (najaar) wordt mede mogelijk gemaakt door:
Gemeente Roermond, Reijnen Piano’s en Vleugels, Vechel Ventures, Wojcik Productions.

Soundful Sunday on Tour (Roermond) 2016 – 2017 wordt mede mogelijk gemaakt door:
Gemeente Roermond, Prins Bernhard Cultuurfonds Limburg, Vechel Ventures, ECI Cultuurfabriek, Hotel – Grand Café de Pauw / Café de Zwarte Ruiter, Drums4Fanatics / de MuziekLoodZ, Café de King, Bagels & Beans Roermond, Shoppingcenter Roercenter, Foroxity Filmarena (Roermond), Jo Coenen Belastingadvies b.v., Jo Joosten Music en Piano’s Vleugels Reijnen B.V.

Soundful Sunday (Roermond) 2015 – 2017 wordt mede mogelijk gemaakt door:
Gemeente Roermond, Vechel Ventures, ECI Cultuurfabriek.