Soundful Sunday Heerlen

Soundful Sunday is een initiatief van Stichting CULON, gericht op talenteducatie vanaf het prille begin; het leren spelen van je instrument en willen groeien. Soundful Sunday draait om muzikanten. Muzikanten die podiumervaring willen op doen, muzikanten die willen spelen, muzikanten die andere muzikanten willen leren kennen of begeleiden en ondersteunen maar… Vooral muzikanten die lekker muziek willen maken. Vanaf 24 september 2017 ook in Heerlen, bij Café Pelt. Tussen 15 en 18u is er plek voor iedereen om lekker mee te spelen met, waar nodig, de ondersteuning van de ceremoniemeesters van stichting CULON.

Zoals de naam zegt, gaat het om zondagen gevuld met muziek. Het einde van de week vieren met op een ongedwongen manier muziek maken. Bij Soundful Sunday worden ook in de organisatie verschillende (ervaren) muzikanten betrokken, alsmede verschillende partners in de regio. In Heerlen werken we samen met: Stichting SCHUNK*, Arons Muziek en Café Pelt. De coördinator van Soundful Sunday Heerlen is Joey Wojcik.

Geïnteresseerd om er een keer bij te zijn? Bezoek dan snel onze volledige agenda waar ook informatie over de workshops zal staan die we vaker organiseren; dus waar gaan we genieten van muziek?

Soundful Sunday (Heerlen) 2017 – 2018 wordt mede mogelijk gemaakt door:
Stichting SCHUNK*, Café Pelt, Arons Muziek BV, Vechel Ventures, W. Productions / Joey Wojcik.