Open Podium Hatenboer

Soundful Sunday is al sinds het najaar van 2015 actief in de gemeente Roermond met de maandelijkse jamsessie. Op de derde zondag van de maand kun je op de maanden september, oktober, november, januari, februari, maart, april én mei lekker muziek maken op ons volledig open podium. In de zomer heeft Soundful Sunday een zomerstop maar vanaf 2017 pakken we ook de zomerdagen mee!

In samenwerking met Eetcafé de Hatenboer / Suijlen Sport Service komt er een Open Podium op de Hatenboer te Roermond. Net buiten de camping kan er op de 3e zaterdag van de maanden april, mei, juni, juli, augustus, september én oktober muziek worden gemaakt! Vanaf 21:30 tot 00:30 kunnen alle muzikanten naar hartelust hun geluid laten horen. Vanaf 21:30 in Eetcafé de Hatenboer (Hatenboer 51, 6041 TN Roermond). De instrumenten én de ceremoniemeesters zullen voor jullie klaar staan voor een sfeervolle avond op een ontzettend mooie locatie!