Echt, Roermond en meer muzikanten

Beste muzikanten, muziekliefhebbers en toffe mensen,

Er is weer nieuws!

Zondag 11 maart – Q&A + Jamsessie Bagels & Beans Roermond

Morgen is het weer zover – zondag 11 maart spelen we weer in het uiterst gezellige Bagels&Beans in Roermond. Vanaf 14u gaan we zoals vanouds starten met de jamsessie maar morgen hebben we ook een Q&A voor muzikanten.
Dat wilt zeggen… Heb jij een vraag over het muzikant schap? Dat kunnen vragen zijn over je instrument, de beheersing hiervan, vragen over promotie, boekingen – alles is welkom! Onder het genot van een kop koffie of een glas sap kun jullie vragen op ons af vuren! Waar we direct antwoord op hebben, krijg je direct antwoord op. Zouden we het niet weten of als we een hulplijn moeten inschakelen, krijg je later een antwoord dat je nodig hebt. Wie weet zorgen we voor een speciale workshop en ben jij de VIP!

Leuk extra’atje: Wisten jullie dat de Aanlegplaats in Maasbracht met ons mee werkt voor deze editie? Een heerlijk toffe plek om muziek te leren, muziek te maken EN muziek op te nemen!

Start Soundful Set de Triviant

Voor wie er was; bedankt voor deze ontzettend toffe avond!
Voor wie het heeft gemist; you missed out big time! Een afgeladen café en meer dan tien jammuzikanten van alle leeftijden en net zoveel genres. Wat een geweldige aftrap!

Nieuwe muzikaal begeleiders

Tijdens de jamsessies in maart en april zullen ook de nieuwe muzikaal begeleiders in actie te zien zijn. Als je nieuwsgierig bent… Come and have a look!

Tot morgen, 13u – Bagels & Beans (Marktstraat 22, Roermond).