Seizoensafsluiting Soundful Sunday

2:00 pm - 6:00 pm

Azijnfabriek 2.0

Categorieën Geen Categorieën

De derde zondag van de maand; Soundful Sunday – de gezelligste jamsessie van Roermond –  een initiatief van Stichting CULON georganiseerd voor en door muzikanten. Muzikanten die podiumervaring willen opdoen, muzikanten die andere muzikanten willen leren kennen, of muzikanten die anderen willen begeleiden en ondersteunen. Echter bovenal muzikanten die lekker muziek willen maken en mensen die hiervan willen genieten. Een tweede seizoen aan gezellige jamsessies zal worden afgesloten op 21 mei 2017.

Op 21 mei 2017 stelt de ECI Cultuurfabriek De Azijnfabriek 2.0 beschikbaar voor de seizoensafsluiting van, niet alleen de gezelligste jamsessie van Roermond, maar ook verschillende workshops! Bandcoaching (jouw band en twéé coaches), Gitaarclinic (gear, know-how and sound), Hitsongwriting (praktische tips voor toekomstige hits) – beperkte plaatsen, dus wees er snel bij! Surf naar www.soundfulsunday.nl voor meer informatie en inschrijven. Als je de afgelopen keren mee hebt gespeeld tijdens de jamsessies, heb je de mogelijkheid korting te krijgen.
Geef dit aan bij jouw registratie en dan wordt dit op 21 mei verrekend.

Tot 21 mei, zowel bij de workshops én natuurlijk de jamsessie. Zoals altijd van 14:00 tot (minimaal) 17:00 met gratis entree voor muzikanten en muziekliefhebbers.

Laat weten dat je erbij bent op Facebook!
/groups/SoundfulSunday/

Deze workshops worden mede mogelijk gemaakt door: de Gemeente Roermond, het Prins Bernhard Cultuurfonds Limburg, Jo Coenen Belastingadvies b.v.

Bookings

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.